Kari Kaisto

Virtuaaliassarit tekevät meille juuri niitä asioita, jotka eivät ole meidän mielestämme kivoja, kuten aloitus- ja valmistelurutiineja soittokierroksille. Voin suositella assareiden palveluja kaikille, […]

Christian Hellgren

Muutos aikaan ennen Virtuaaliassaria on ollut aika iso. Kun tein työt ennen aikaisemmin itse, aika loppui usein kesken, tehtäviä jäi roikkumaan ja […]

Ulla Pöllänen

Virtuaaliassistenttimme Taina käy meillä viikoittain joka tiistai ja hänellä on oma työpisteensä toimistollamme. Virtuaaliassarille on sälytetty hyvin moninaisia tehtäviä kuten excel-työt, avustavat […]

Heikki Kauppinen

Yhteistyömme on hyvin sujuvaa. Assarimme Marika toimittaa meille uutiskirjeitä, kontaktoi mediaa, hallinnoi sopimuksia ja auttaa meitä reskontran kanssa. Keskityn mieluummin ydinosaamiseeni ja […]

Laura Karlsson

Järjestön oma virtuaaliassari Taina hoitaa Kirjakauppaliitossa mm. jäsenasioita, tapahtumajärjestelyjä, talousasioita ja avustavia HR-tehtäviä. Järjestön oma virtuaaliassari Taina sopii myös päättäjätapaamisia, hallinnoi kalentereita, […]

Panu Tast

Kun palvelu on ulkoistettu, käytössä ei ole vain yhtä assaria, vaan taustalla toimii kokonainen tiimi, josta löytyy aina tarvittaessa paikkausapua tai lisäosaamista. […]

Heikki Leskelä

”Hanna on meidän assarimme ja hänen tehtävänään on vastata asiakkaidemme viesteihin, hoitaa laskutusta ja vastata talouteen liittyviin kysymyksiin. Startup-yrityksen liiketoiminnan johtamisessa on […]

Jani Hiltunen

On itsestään selvää, että meidän olisi pitänyt palkata Virtuaaliassari jo aikaisemmin. Kun alkaa laskemaan kuinka paljon aikaa meni aikaisemmin turhiin asioihin, ymmärtää […]

Olli Vähämäki

Ennen Virtuaaliassareita taloushallinto tuntui rasittavalta ja laskuja oli hankala saada lähtemään. Virtuaaliassareiden avun myötä enää ei tarvitse työpäivän jälkeen tehdä myyntilaskuja tai […]

Teppo Ahomäki

Pyrimme yrityksen alkuvaiheessa palkkaamaan mahdollisimman vähän, joten ostamme mieluummin hallinnolliset tehtävät ulkopuolisilta. En ole assarini ainoa asiakas, mutta silti koen, että palvelu […]