esimerkkejä palveluistamme

Teemme kaikkia hallinnon tehtäviä aina kuittikirjanpidosta laskutukseen ja henkilöstöhallinnon tehtävistä hankintoihin ja kilpailutuksiin asti.

Sopimukset tehdään aina asiakkaan tarpeen mukaan, emme piilota kuluja ja asiakas maksaa vain tehdyistä tunneista. Jokaiseen sopimukseen suunnitellaan tuntimäärä yhdessä asiakkaan kanssa. Vaikka sopimukseen olisi kirjattu vain muutama päivä kuukaudessa, olemme kuitenkin tavoitettavissa arkisin 9-17 välillä.

Alla muutamia esimerkkejä siitä minkälaisia tehtäviä teemme ja minkälaisia palvelupaketteja meillä on asiakkaillemme.

#TOIMISTONENKELIT

Palvelu 10 tuntia viikossa eli yhteensä 40 tuntia/kk

Kokonaisvailtainen toimiston apupaketti! #Toimistonenkelit ottavat yrityksesi hallinnolliset asiat hellään huomaansa ja välittävät niistä kuin omistaan!

YRITTÄJÄN OIKEA KÄSI

Palvelu 5 tuntia viikossa eli yhteensä 20 tuntia/kk

Tarvitsetko sihteeriä, mutta tekemistä ei ole edes osa-aikaiselle sihteerille? Huoli pois! Tällä paketilla saat ammattilaisen avuksesi niihin tehtäviin, joihin eniten apua tarvitset!

PIKKU APURI

Palvelu 2,5 tuntia viikossa eli yhteensä 10 tuntia/kk

Pikku Apuri sopii varsinkin yksittäisten tehtävien hoitoon silloin, kun oma aika ei riitä. Työmäärästä riippuen 10 tunnissa saa valmiiksi 2-3 asiakokonaisuutta.

Kaikissa palvelupaketeissa assarimme auttaa sinua vaikkapa seuraavissa työtehtävissä:

  • ostolaskujen tiliöinti ja käsittely sekä kulujen vienti projekteille
  • koko myyntireskontran hoidossa laskuaineiston keräämisestä laskutukseen ja perintään asti
  • henkilöstöhallinnon tehtävät ja tietojen välitys palkanlaskijalle
  • kulu- ja matkalaskujen käsittelyssä (Huom! Jätä piinaavat luottokorttikuitit meidän huoleksi!)
  • toimiston pienhankinnat tulostuspaperista kahvimaitoon ja toimiston tykötarpeisiin
  • asiakaspalveluviesteihin vastaaminen niin somessa kuin meilitse
  • ja monessa muussa toimistorutiinien hoidossa

Kutsu apuun Virtuaaliassari

Älä jää kiireen kanssa yksin, kutsu apuun osaava ammattilainen!

Jokaisen asiakkaan osalta teemme

Dokumentointi

Me teemme halutessasi kaikista tehtävistäsi selkeät dokumentoinnit ja kuvaukset, jotka helpotavat sinua siirtämään tehtävät vaivatta henkilöltä toiselle.

Prosessikuvaukset

Kuvaamme puolestasi prosessit sekä yksittäiset työtehtävät samalla, kun suoritamme tehtäviä. Näin vältyt jatkossa siltä, että tehtävät putovat käsistä tai jäävät tekemättä.

Toiveesi ovat tallessa

Pidämme kirjaa toiveistasi ja mahdollisista ruoka-aineallergioistasi sekä esim. kokoustarjoiluista, mieluisista neuvottelutiloista, hotelleista ja huonetoiveista. Näin sinun ei tarvitse muistaa mainita niitä meille joka varauksen yhteydessä.

Tyypilliset rutiinityöt

Myyntireskontra

Keräämme laskuaineiston, valmistelemme myyntilaskut, tarkistamme ja lähetämme myyntilaskut, seuraamme maksuja, lähetämme maksumuistutukset ja vastaamme laskutukseen liittyviin asiakaspalveluviesteihin.

Ostolaskut

Asiatarkastamme ostolaskut, teemme alustavan tiliöinnin ja lähetämme ostolaskut kiertoon. Haemme myös ostolaskuilta tarvittavat materiaalit ja hankinnat myyntilaskuille.

Kuitit

Järjestämme kuittisi, teemme kulukorvaukset ja tarvittaessa tulostamme laskut kirjanpitoa varten ja toimitamme ne puolestasi kirjanpitäjällesi.

HR tehtävät

Tilaamme lounassetelit, tarkistamme tuntikortit, toimitamme palkanlaskijalle niin palkkatiedot kuin sairauslomalaput, selvitämme työntekijöiden lomapäivät ja saldotunnit ja autamme kaikissa henkilöstöhallinnon tehtävissä.

Arkistointi

Mapitus, arkistointi, rekisterien päivitys ja ylläpito.

Asiakaspalvelu

Hoidamme puolestasi yrityksesi asiakaspalvelun, puhelut, vastaamme sähköposteihin ja kyselyihin. Myös Facebookin asiakaspalvelun hoito onnistuu.

Some ja Chat

Hoidamme puolestasi Chat-asiakaspalvelun sekä FB ja IG viesteihin vastaamisen annettujen ohjeiden mukaan

Pienhankinnat

Hankimme lounaskortit, kuntosalijäsenyydet, leffaliput, toimistotarvikkeet, lahjat, kahvit ja suodatinpussit sekä muut tarvikkeet toimistosi jääkaappiin.

Tiedonhaku

Ongelman tai tietyn aihepiirin selvitystä vaativat tiedonhaut internetistä, analyysit ja raportit.

Verkkosivujen päivitys

Teemme yrityksesi internetsivujen, verkkokaupan ja Facebook-sivujen päivityksiä annettujen ohjeiden mukaan.

Kokousjärjestelyt

Hoidamme kaikki kokousjärjestelyt, neuvottelutilojen varaukset, tarjoilut ja kutsut.

Matkajärjestelyt

Varaamme puolestasi lennot ja hotellit, etsimme hyvät kokoustilat, ravintolat ja muut sinulle tärkeät kohteet määränpäästäsi.

Dokumentoimme ja kuvaamme puolestasi prosessit tai yksittäiset työtehtävät. Halutessasi saat laskun mukana yksityiskohtaisen raportin käytetyistä työtunneista per työtehtävä. Saat tärkeää tietoa siitä, miten paljon aikaa kuluu tietyn tehtävän hoitoon.

Tämä auttaa sinua, mikäli rekrytoit tulevaisuudessa tehtävään uuden henkilön.

Käytössä olevat ohjelmistot