Miten toimistotarviketilaukset kannattaa hoitaa?

Miten toimistotarviketilaukset kannattaa hoitaa?

Nykyään moni toimisto on paperiton, eikä toimistotarvikkeita tilata enää samoja määriä kuin ennen. Vaikka toimistonne olisikin paperiton, tarvitaan silti erilaisia kansioita, kyniä, lehtiöitä, liikelahjapusseja, post-it lappuja ja tulostuspaperia toimistolle.

Heti siinä kohtaa, kun määrät kasvavat muutamista kappaleista ylöspäin, kannattaa ostopaikkaa jo miettiä. Tässä tapauksessa lähin paperitarvikeliike tai sekatavarakauppa ei enää olekaan se paras vaihtoehto.

Mistä toimistotarvikkeet kannattaa tilata?

Verkossa on useita suurempia toimittajia, mutta niiden toimitusmäärät ovatkin jo sadoissa kappaleissa. Me Virtuaaliassarilla suosimme suomalaista työtä ja pyrimmekin aina tilaamaan toimistotarvikkeet ketterältä ja hieman pienemmältä toimittajalta.

Eräs usein käyttämämme toimittaja on Seinäjoen Toimistotukku. Heillä on ammattitaitoa ja osaamista yli 15 vuoden takaa sekä erittäin nopea ja ystävällinen asiakaspalvelu. Soittamalla saa aina asiantuntijan apua hankintatarpeisiin. Verkkokaupasta löytyy yli 10 000 artikkelia niin toimistotarvikkeita kuin kalusteita ja ergonomiatuotteitakin. Seinäjoen Toimistotukku toimittaa kaikkialle Suomeen ja toimitusmaksu on maltillinen 10 € alle 140 € tilauksissa – muutoin maksuton.

Itse ihastuimme Seinäjoen Toimistotukun Tuomoon hänen ystävällisen ja nopean palvelunsa ansiosta. Kyniä kun saa mistä vain, mutta hyvää palvelua saa hakea. Huom.! Tämä ei ole maksettu mainos 😉

Toimistotarvikehankinnan aakkoset

H – Huolehdi, että toimistolla on aina välttämättömyydet (esim. tulostuspaperi ja -muste)
E – Ei kannata hamstrata kyniä ja vihkoja kaappeihin, vaikka kuinka olisi halpaa. Nykyään minimitilausmäärät ovat pieniä ja hinnat aina edullisia.
L – Lähitarvike toimii tässä yhtä hyvin kuten lähiruokakin – pienennä hiilijalanjälkeäsi, tilaa kotimaiselta!
P – Pidä toimistotarvikehyllyssä vihkoa esillä, johon muut toimistolla voivat kirjata heidän kommentit ja toiveet tilaukseen.
P – Pyri tilaamaan yhdeltä toimittajalta kaikki, säästät postimaksuissa.
O – Ota ja kilpailuta toimittaja, jolta saat hyvää palvelua ja kerralla kaikki mitä tarvitset.
A – Ajoita tilaus aina samaan ajankohtaan kuukaudessa. Rutiinit helpottavat muistamaan.

 

Eikö aika riitä toimistotarvikkeiden tilaamiseen? Me olemme hoitaneet usealle asiakkaallemme erilaisia hankintoja – ota yhteyttä!