Case: Disa Kamula – some ja markkinointi

Virtuaaliassarit sisällöntuottajina

”Minulla on jatkuvasti erilaisia projekteja päällekkäin, eikä minulla ole aikaa päivittää kaikkea nettiin. Nettisivujen sisällön tuottaminen ei myöskään ole ydinosaamistani”, kertoo tarinamuotoilija ja elämänilon konsultti Disa Kamula.

Kamula on muotoillut uuden palvelutuotteen ja on täysin työllistetty.

”Minulla ei ole työaikaa myytävänä enempää, koska teen paljon suunnittelutyötä. Kun haluan aloittaa somekampanjan, assarini tulevaisuudessa hoitaa sisällön someen”, kehuu Kamula.

Taloushallinnon Kamula tekee itse. Koska palvelut ovat räätälöitäviä, eikä laskutusohjelmaa ole, on helpompi hoitaa laskutus itse.

Markkinointiapua henkilöbrändäykseen

”Assareiden kanssa olemme päivittäneet henkilöbrändisivuani. He ovat hyvin saaneet kopin tekemisistäni. He pystyvät hyvin kysymään tarkentavia kysymyksiä ja sanoittamaan oleellisen sivuilleni. Isoin hyöty on se, että he näkevät juttuni ulkopuolelta ja osaavat kertoa oleelliset asiat asiakkailleni”, kertoo Kamula.

Kamula kokee Virtuaaliassarit ammattilaisiksi somen ja sivujen suhteen.

”Omassa päässäni on puurona kaikki. Olen aktiivinen heidän suhteensa. En ole yhden asian mestari, olen enemmänkin humanisti, joka on ihmisten kanssa tekemisissä. Minulla on aina monta rautaa aina tulessa”, kertoo Kamula.

Kamula kokee assarinsa tasapainottavana tekijänä markkinoinnissa. Assareiden tekemisestä on yritykselle konkreettista apua.

”On aina hauska törmätä Virtuaaliassareihin ja pohtia mitä tehdään seuraavaksi. Toimin yksinyrittäjänä ja aina kun tapaan heidät, tulee olo, että hehän ovat oikeastaan työntekijöitäni. Kohtaamiset ovat aina iloisia”, kehuu Kamula.

Disa Kamula

Yritys tarjoaa räätälöitäviä esittävän taiteen palveluita, yhteistöllistä CoWorking studiota, kohtaamiskoulutuksia yrityksille ja yksityishenkilöille ja koulutuspalveluita.